E-mail marketing

E-mail marketing er en af mine top-discipliner. For mig er det “kongedisciplinen”. Selv om jeg både har arbejdet med traditionelle nyhedsbreve og marketing automation i en række forskellige systemer, vil jeg meget gerne arbejde meget mere med det. Måske for dig?

Det traditionelle nyhedsbrev

Jeg har ikke tal på, hvor mange jeg har sendt ud af denne slags: 

  • Oplysningsmails
  • Tilbudsmail
  • Sæsonmails
  • Inspirationsmails
 

Helst rettet mod en specifik målgruppe, så det er så relevant for modtageren som overhovedet muligt.

Marketing automation

Traditionelle nyhedsbreve er fint at arbejde med, men marketing automation, det er kræs!!.

At basere udsendelse af e-mail på en handling/mangel på handling fra modtageren. Det er next level. Det har jeg også haft glæde af at arbejde med. At finde de ting, der skal udløse e-mails og hvad der så skal sendes afsted. Gerne en hel kæde.

Hele pakken

At jeg er så glad for at arbejde med e-mail marketing skyldes, at der er så mange ting, der skal gå op i en højere enhed, for at det bliver en succes.

  • Hvordan får vi tilladelsen fra modtageren?
  • Velkomstflow
  • Segmentere
  • Producere Indhold til de enkelte mails
  • Psykologiske triggers
  • Automatiske flows
  • Teste og forbedre
  • Listerens
  • Personificere mails

Blot for at nævne nogle af de ting, der skal spille for at maksimere mulighederne med e-mail marketing.

Siden jeg startede med e-mail marketing har den teknologiske udvikling givet både muligheder og begrænsninger. Det ændrer dog ikke på, at det nok stadig er i min Top-3, når det kommer til opgaver.

Hvis du har brug for en engageret og motiveret medarbejder til at håndtere din e-mail marketing (og andre opgaver), så brug mig. 

Det kan du også bruge mig til

Udover e-mail marketing kan jeg også hjælpe dig med nedenstående.

Kontakt mig

Er det tid til en snak om mulighederne?

Brug nedenstående kontaktformular til at sende mig en besked. Eller ring til mig på 42 17 96 42.